Posted in Astroloji, Burçlar, Sivri Hınzır Cüretkar, Sivri, Hınzır & Cüretkar

Sivri, Hınzır & Cüretkar Yorumlar! ”Tanrılara Yakın Hissetmek” konusunda ne hisseder?


9500bf8f75492af1eb200f7455c15a63

Böyle bir hınzırlık yapmak nereden aklıma geldi derseniz; En son Tutulma yorumunda, bir burç için ”Tanrılara yakın hissediyor olabilirsiniz ama nihayetinde insansınız!” yazdım… Bu konuda aldığım tepkiler beni çok eğlendirdiği için suyunu da çıkartayım dedim :)

Konumuz, ”Tanrılara yakın bir duruşun var!” deseler, hangi burç ne tepki gösterir!

Yükselenleri de okuyun emi ;)

KOÇ: Yani böyle diyene hayır demez :))) Bir kere onun için böyle düşünülmesi filan accayip hoşuna gider! Ama içinden de bi huzursuz olur. ”Yok ya! O kadar da değil… Yani güçlüyüm elbette ama, bu kadar da beklenti oluşturmasınlar! Hayır yani nihayetinde insanım… Hay Allah tüh ya :) Etkilendi benden demek zaar….” filan gibi uzun iç monologlar geçirmesi, dışarıdan da boş boş sırıtarak ortalarda gezinen hafif şapşik biri gibi görünmesi beklenir :))))

BOĞA: Bi hoşlanır… ”Onun için ne yapmıştım ki, böyle düşündü acaba?” der. Oturup, bir gün nezleyken mendil uzatmış olmasından, çay ısmarlamış olmasına kadar yapmış olduğu her iyiliği gözden geçirir. Böyle cömert, saygı uyandıran, ihtiyaç duyulan biri olduğu için kendini iyi hisseder. Sonra da bunu söyleyen kişiyi duygusal himayesine alır. Garip bir kollama moduna filan geçer :)))

İKİZLER: Ay bayılır, bayılır! Başta bi belli etmemeye çalışır. ”Ay yok canım, hepimiz insanız işte…” der. Ama çenesinin bağı da açılır :))) ”Esasen normal insanlarınkine göre daha yüksek bir enerji sergilediğim doğrudur. Tabi işte zeka biraz fazla olunca, bir de hareketlilik filan… Malum spor yaparım yıllardır. Sonra eee… tabi mesleki tecrübelerimin ve insan ilişikilerimin getirdiği bir karizma ……….. ……….. …….” İşte o arada zaten diyen gider :)))))

YENGEÇ: Önce bi dumur olur! Sonra da karşısındakinin kendisini yatağa atmak istediğini düşünür :) Ama bu tarz onu çekmez…

ASLAN: Heh heh hehhhh :)))) Ayyy pek gevrer, pek gevşer… Sonra da ”Tanrı olmayabilirim ama bir asaletim var belli ki! Netekim Aslan Burcuyum.” der. Zaten burcunu zart diye söylemeye en meraklı burçlardan biri Aslandır :))) Sonra da bunu söyleyene birşeyler ısmarlar.

BAŞAK: Önce karşısındakinin salağın teki olduğunu ve göstergeleri yanlış okuduğunu düşünür. Bunu söyleyen kişinin çekicilik ve zeka notunu paso kırar. Ama sonra eve gider…  Kendine içecek bir şeyler koyar… Veee aslında bunca zamandır vermiş olduğu yılmaz gayretler ve üstün çabaların, ne kadar etkileyici görünmüş olabileceğini İDRAK EDER! Sonunda birinin onu anlayıp takdir ettiğini düşünür ve mutlu yatar. Sonra o kişiyi tekrar gördüğünde heyecanlı bir selam verir. Eğer beklediği kadar heyecanlı bir tepki almazsa, kendisiyle alay edilmiş olduğunu düşünür ve inanılmaz kızar! Kendinden, dünyadan, zalim insanlardan nefret eder…. Ben daha yazarım bu hikayeyi de, kimse katlanıp okumaz :))) Ama işte Başak bunu yaşamaya katlanıyor… Yani tanrısal bir yanları var bile denilebilir :))))

TERAZİ: Nazikçe gülümser… ”İltifat ediyorsunuz!” der.  Ama içinden kendisini daima böyle özenli giyindiği, ince zevklerini ve zerafetini vurgulayarak davrandığı için kutlar. Sonra eğer dişi bir Terazi ise, bu lafı eden kişiye kendisini yemeğe davet etmesinde bir sakınca olmadığını ihsas ettirir. Erkek bir Terazi ise, o kişiyi bir ara bir kadeh içki içmeye davet eder. O gece bir emperyal fentezi yaşanması muhtemeldir :))))

AKREP: Valla direkt karşısındakinin kendisinden bir çıkarı olduğunu ve kullanmak istediğini düşünür. Yani baya mal bir Akrep değilse dümdüz böyle düşünür :)))) Öyle düşünmüyorsa, bir yerine Aslan, Yay, Koç kaçmıştır. Normal Akrep, önce karşısındakinin derdinin ne olduğunu anlamaya çalışır. Samimi olduğunu görürse de hem biraz sıkılır, hem de bu durumdan biraz faydalanmasından sakınca olmadığını düşünür… O salağı daha sonra ilgilenilmek üzere kafasında bir yere koyar. Ama içten içe kendi karizmasına da bir daha hayran kalırrrr ;)

YAY: Bütün burçlar içinde böyle bir laf edilince, ”EVET ÖYLEYİM SANIRIM!” diyen bi YAY vardır ya :)))))))))))))

OĞLAK: Öksürür, ne cevap vereceğini şaşırır… ”Yok canım estafurullah! Olur mu öyle şey… Sadece işimi yapıyorum.” gibi laflar geveler. Ama için için pek bi mutlu olur :)))))))

KOVA: Güler ve ”Tanrı da bunu fark etse iyi olacak!” der.

BALIK: Pek bir yere koyamaz böyle lafları ya… Çok şaapmayabilir yani :)))) Ama bir ara bunu diyenle yatabilirler…

Author:

Kendi Halinde Bir Yıldız Gözlemcisi

18 thoughts on “Sivri, Hınzır & Cüretkar Yorumlar! ”Tanrılara Yakın Hissetmek” konusunda ne hisseder?

  1. Juno, sen bir ömürsün hiç böyle kahkaha atmamıştım yıllardır..
    Dilinin akıcılığını, tüm yazdıklarını ( facedekilere kızgınlığın dahil) okuyorum, içindeki insanlığı, ışığı, o ışığı yansıtışını çok seviyorum.. İyi ki varsın.. Sevgimle

  2. Merhaba Sevgili Juno,
    Merkür gerilemesi hakkında Google’da biraz arama yaptım, çıkan sonuçlardan memnun olmadım. Bir dakika dedim, Juno var! Hemen sitene geldim ki ardı ardına uzun ve kapsamlı yazıların var. Pamuk ellerine, kıymetli fikrine, paha biçilmez ilmine sağlık. Çok teşekkür ederim.

  3. Güneş İkizler yükselen Aslan olarak yazıyı okurkenki ruh halim; ilkin şımarık bi’ sırıtış 😏 sonrasında serseri bi’ gevşeklik🤤 .. Finalde puhahahaa diye koptum 😂😂 Günümü şenlendirdin! 💃🏻💃🏻🎈

  4. Sevgili Juno,
    Normal şartlarda boğa’yım ancak başak’a karşı bir zaafım var:). Tanrısallık konusunda başak’ın tutumu beni benden aldı, zira onlar öyle evet☺️.
    Yazdığın-çizdiğin her şeye bayılıyorum; çok yaşayasın… Sahi senin burç neydi🤔???
    Çok sevgiler
    Çiğdem

  5. Yay burcu için yazmiştınız ve okuyunca Ahaaa! aydinlanmiştım. evet öyleyim deyip gülmüştüm. harika bir yorum ve bir güzel sarsıyor insanı. hoop kendime geldim sonra.

  6. Çok eğlenceli bir yazı elinize sağlık! :) Bir sorum olacak, burçların kendilerini gerçekleştirdikleri ve içlerindeki evrensel enerjiyi ortaya çıkarttıkları zamanki özgün halleri hakkında bir yazı yazmayı düşünür müsünüz?

  7. Valla junocum ya aslanı tutturamıyorsun ya da benim yükselenim kova olduğundan tutmuyor bilemedim ama olmuyor:)

    1. Ne isteyecek bu benden ne beklentisi var acaba diye düşünürüm açıkçası aslan burcunun övgüyü sevdiği söyleniyor ama ben hiç hoşlanmıyorum bilemedim bende mi sıkıntı var acaba :/

      1. Bence siz tam bir Kova gibi ”yok o öyle değil” demeyi seviyorsunuz :)))) Aslan baya hoşlanır yani…

      2. Ay bir de ”Yok Aslanı tutturamıyorsun!” diye höt höt yazmış yaa :))))) Allaam sanki ona uymayınca yok olmaz yanlış! Bayılıyorum ben bu kendini dünyanın merkezi zanneden kafaya yeminle :))))

  8. Çok tatlısın Junom ya çok güldüm:) O kadar aslanlık olsun yani bu kadar törpüleniyor.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s